آیپولز
ورود / عضویت
 استخر یاران قم - بلیط استخر یاران قم با تخفیف ویژه در آی پولز
 رختکن استخر یاران قم - بن تخفیف بلیط استخر یاران قم در آی پولز
 جکوزی و سونا خشک استخر یاران قم - بن تخفیف سونا و ماساژ استخر یاران قم در آی پولز
 استخر یاران قم از نمایی دیگر - بلیط ارزان استخر یاران قم در آی پولز
 بوفه استخر یاران قم - رزرو آنلاین و ارزان بلیط استخر یاران قم در آی پولز
 استخر یاران قم از نمایی دیگر - رزرو بلیط ارزان در آی پولز
 استخر یاران قم - بلیط استخر یاران قم با تخفیف ویژه در آی پولز
 رختکن استخر یاران قم - بن تخفیف بلیط استخر یاران قم در آی پولز
 جکوزی و سونا خشک استخر یاران قم - بن تخفیف سونا و ماساژ استخر یاران قم در آی پولز
 استخر یاران قم از نمایی دیگر - بلیط ارزان استخر یاران قم در آی پولز
 بوفه استخر یاران قم - رزرو آنلاین و ارزان بلیط استخر یاران قم در آی پولز
 استخر یاران قم از نمایی دیگر - رزرو بلیط ارزان در آی پولز

استخر یاران قم

تخفیف:

۱۸ درصد

نوع بلیط:

استخر

ارزش واقعی:

۶۰,۰۰۰ تومان

پرداختی شما:

۵۰,۰۰۰ تومان

فروش این استخر غیر فعال است

آدرس :

قم - گلزار شهدا به سمت میدان پلیس - مقابل مجتمع امام خمینی«ره» - خیابان شهید سقایتی - جنب مجتمع اداری آستانه

تلفن :

۳۷۲۰۸۸۸۴ - ۰۲۵-۳۷۲۰۸۸۸۵

سانس های استخر یاران قم 

سانس آقایان استخر یاران قم: هر روزازساعت ۱۴:۳۰ تا 23

سانس بانوان استخر یاران قم:

بانوان هرروز به جز یکشنبه و سه شنبه از ساعت ۹ الی ۱۳

قیمت بلیط آزاد استخر یاران قم چقدر است؟ قیمت در حال حاضر 60000 تومان می باشد که شما می توانید با مبلغ 55000 از سایت آیپولز خریداری کنید. 

آیا نیاز به چاپ بلیط خریداری شده است؟ خیر نیازی به چاپ بلیط نیست و فقط کد ارسالی به شماره همراه شما برای پذیرش کافی می باشد. 

آیا می توان تاریخ انتخاب شده را در روز دیگری استفاده کنیم؟ بله می توانید حداکثر تا ده روز از تاریخ خریداری شده در صورت باز بودن مجموعه در ساعت های مشخص شده از استخر استفاده کنید. 

ورود کودکان کمتر از 5 سال وقد کمتر از 90 سانت به استخر ممنوع است.

 استخر یاران بزرگترین استخر استان قم و دارای بزرگترین لاین پیاده روی و آب درمانی می باشد.

 نیم ساعت پایانی سانس برای دوش و رختکن میباشد.

استخر های نزدیک
به این مجموعه

نزدیک ترین استخر ها و پارک های آبی اطراف این مجموعه

نقد و بررسی

نقاط ضعف و قوت

شهر قم پایتخت مذهبی و قطب فرهنگی ایران در کنار رودخانه ی قمرود در محدوده ی پارک ملی کویر واقع شده است. قم از شهرهای کویری ایران است  که شاهراه ارتباطی بین شهرهای شمالی و جنوبی کشور می باشد.قم را با القاب مختلفی نظیر شهر علم، پایتخت جهان تشیع ، قطب تولید موتور سیکلت، آشیانه ی آل محمد، پایتخت فرش ابریشمی ایران و جهان، مرکز تجمع اقوام مختلف ایران، قطب نرم افزارهای علوم اسلامی و غیره می شناسند. استخر یاران قم یکی از استخرهای زیبا و بسیار بهداشتی می باشد که با امکاناتی بروز و کادری حرفه ای و مجرب آماده ارائه خدمات به شما همراهان عزیز آیپولز می باشد.

اگر به دنبال یک استخر خوب و با کیفیت هستید استخر یاران قم با بروز ترین امکانات و با پرسنل حرفه ای و توانمند پذیرای شما عزیزان و ورزشکاران است.

ابعاد مناسب استخر یاران قم این امکان را به مشتریان می دهد که به راحتی شنا کنند؛ فقط باید دقت کنید که در عمقی که توانایی آن را دارید شنا کنید. بانوان هم میتوانند در سانس مربوطه به استخر یاران تشریف ببرند و از امکانات سانس بانوان استخر یاران استفاده نمایند. آب گرم می تواند سود بسیار زیادی برای بدن شما در بر داشته باشد؛ به خصوص دردها و گرفتگی های عضلانی و مفصلی را بهبود بخشد لذا استفاده از سونا و جکوزی استخر یاران نیز می تواند برای این دردها خیلی مفید باشد. در مورد فواید جکوزی صحبت فراوان است ولی علاوه بر این فواید در صورت استفاده بیش از حد نیز خطراتی به همراه دارد. استفاده بیش از حد جکوزی میتواند باعث افزایش خشکی پوست شود پس برای افرادی مناسب است که پوست چربی دارند. کسانی که بعد از استفاده از جکوزی دچار خشکی پوست میشوند توصیه می شود پس از خروج از استخر بدن شان را با لوسیون به خوبی چرب کنند. در ضمن به شما توصیه میشود که حتما پس از استفاده از سونا دوش بگیرید.

حوضچه آب سرد مجموعه استخر یاران قم لذت فراوانی دارد ولی توصیه می شود بیش از حد استفاده نشود. حس آرامش و احساس سبکی - کاهش تورم و التهاب پوست - رفع سردرد - کاهش دمای بدن - حفظ نشاط بدن از جمله فواید حوضچه آب سرد استخر یاران قم می باشد.

اگر میخواهیداز تخفیفان بلیط استخر یاران قم استفاده کنید میتوانید بلیط تخفیف دار را از سایت آیپولز تهیه  کنید و با خیال راحت به مجموعه برویدماتا لحظه ورود به استخرهمراه شما هستیم.

اگر به منظور آب درمانی بدنبال استخر مناسب در قم هستید استخر یاران قم دارای بزرگترین لاین پیاده روی میباشد و برای آب درمانی گزینه مناسبی است. از مشخصات استخر یاران قم میتوان به طول سی و سه متری استخر و عرض هجده متری آن اشاره کرد و عمیق ترین قسمت استخر هم عمقی در حدود 2.5 متر دارد که باید موقع شنا جوانب احتیاط را رعایت کنید.

امکانات استخر یاران قم شامل : استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، حوضچه آب سرد، استخر آب درمانی، اتاق ماساژ، فروشگاه لوازم ورزشی، بوفه، پارکینگ، سیستم تهویه مناسب، کلاس آموزش خصوصی و عمومی شنا و ... می باشد.

آدرس استخر یاران قم گلزار شهدا- به سمت میدان پلیس- سمت راست - خیابان شهید سقایتی که میتوانید از خیابان انقلاب قم به راحتی به مقصد برسید. 

شما می توانید با رفتن به مجموعه یاران قم لحظات شادی را در کنار دوستانتون سپری کنید و از ورزش مفرح شنا لذت ببرید.برای اطلاع از سانس استخر و نحوه تهیه بلیت به سایت آی پولز مراجعه نمایید و نکته جالب توجه این است که بلیط خریداری شده از آی پولز نیاز به چاپ شدن ندارد و چنانچه به هر دلیلی از خرید خود پشیمان شدید نیز می توانید با کنسل کردن بلیط خریداری شده وجه پرداختی خود را دریافت نموده و برای هر تاریخ دیگری که می خواهید مجدد اقدام به خرید بلیط نمایید.

                                                         

                                                                          آیپولز رویای شیرین یک شناگر

       



امکانات استخر
checkbox

استخر بزرگسالان

checkbox

کافی شاپ

checkbox

سونای بخار

checkbox

سونای خشک

checkbox

جکوزی

checkbox

حمام ترکی

checkbox

ماساژ

checkbox

حوضچه آب سرد

checkbox

بوفه

checkbox

پارکینگ

checkbox

استخر آب درمانی

checkbox

فروشگاه لوازم ورزشی

دیدگاهتان را ثبت کنید


لطفا جهت ثبت نظر اگر عضو سایت نیستید عضو شوید و یا وارد سایت شوید :

ورود / عضویت