آیپولز
ورود / عضویت

1 سال پیش

31,426 بازدید

زمان مطالعه :7 دقیقه


سرزمین موجهای آبی مشهد پارک بانوان در یک نگاه

 

نمای هوایی از سرزمین موج های آبی مشهد پارک بانوان

 

اگر مطالب سرزمین موج های آبی مشهد رو دنبال کرده باشید می دانید که موجهای آبی مشهد داراری 2 پارک مجزا می باشد که این مجموعه را قادر می سازد تا به طور همزمان پذیرای آقایان و بانوان در پارک خود باشد. در این مطلب قصد داریم تا پارک دوم این مجموعه که در حال حاظر میزبان بانوان می باشد را معرفی نماییم.

لابی پارک بانوان سرزمین موجهای آبی مشهد:

در بدو ورود به سرزمین موج های آبی پارک بانوان شما وارد لابی این پارک می شوید. اگر قبلا بلیط خود را به صورت غیر حضوری خریداری کرده اید می توانید با مراجعه به کیوسک های تعبیه شده در قسمت انتهایی لابی بلیط خود را چاپ نمایید. اگر بلیط تهیه نکرده اید می توانید به پذیرش مراجعه نمایید و اقدام به خرید بلیط نمایید. نکته قابل ذکر در  مورد پارک بانوان سرزمین موجهای آبی این است که درصورت به همراه داشتن خردسالانی که امکان استفاده از پارک آبی را ندارند می توانید بلیط مهد کودک تهیه نمایید. قویا به میهمانان پارک آبی سرزمین موج های آبی توصیه می شود که اشیا قیمتی، موبایل و وجه نقد خود را به بخش امانات سرزمین موج های آبی مشهد به امانت بگذارند. بعضی از اقلام هم اجازه ورود به موج های آبی مشهد ندارند که لیست این اقلام را می توانید در هنگام ورود بر روی بنرهایی که در این پارک آبی نصب شده است را مشاهده نمایید. اگر وسایل شنا و مایو همراه خود ندارید نگران نباشید می توانید از فروشگاه ورزشی در لابی پارک آبی سرزمین موجهای آبی مشهد تهیه نمایید.

لابی پارک آبی بانوان سرزمین موج های آبی مشهدلابی پارک آبی بانوان سرزمین موج های آبی مشهد

 

برای خرید بلیط تخفیف دار و اطلاعات تکمیلی سرزمین موجهای آبی مشهد کلیک کنید. 

پس از تهیه ورود و به امانت گذاشتن وسایلی که در بالا به آنها اشاره شد از گیت ورودی عبور کرده و وارد رختکن سرزمین موج های آبی می شوید. پس از ارائه بلیط به مسئول مربوطه در رختکن و دریافت دستبند مخصوص کمد می توانید از کمد اختصاص داده شده به شما برای وسایل خود استفاده نمایید. همچنین اگر قصد دارید تا از رستوران و کافی شاپ های داخل پارک بانوان سرزمین موجهای آبی مشهد استفاده نمایید قبل از اینکه از رختکن وارد پارک شوید می توانید از کیوسک های شارژ و یا اپراتورهایی که در قسمت شارژ و خروجی رختکن قرار دارند استفاده کنید و یک مبلغی را بر روی شماره کمد خود شارژ نمایید تا در هنگام استفاده از بعضی از امکانات داخلی پارک مانند رستوران، کافی شاپ، ماساژ و ... بتوانید مبلغ آن را پرداخت نمایید. در قسمت انتهایی رختکن پارک بانوان سرزمین موج های آبی مشهد دوشهای آن قرار دارد و شما می بایست قبل از ورود به پارک از آنها استفاده کنید. یکی از امکاناتی که در رختکن سرزمین موجهای آبی مشهد پارک بانوان وجود دارد نمازخانه می باشد که میهمانان میتوانند از آن استفاده نمایند.

 نمایی منتخب یکی از رختکن های پارک آبی سرزمین موجهای آبی مشهد نمایی منتخب یکی از رختکن های پارک آبی سرزمین موجهای آبی مشهد

 

برای ورود به پارک میتوانید از پله های ورودی که در انتهای رختکن و کنار دوش ها قراردارد استفاده نمایید. پس از ورود به پارک در سمت راست خود استخر بزرگسالان زیبای پارک آبی سرزمین موجهای آبی مشهد را می توانید مشاهده  نمایید. این استخر که شکل آن تلفیقی از شکل بیضی و مستطیل است با المانهایی چشم نوازی مانند چراغ های زیبای استخری، کاشیهای زیبا، ابشارها و سخره های مصنوعی زیبا آراسته شده است به طوری که میهمانان ترجیح میدهند در ایتدا از این استخر استفاده نمایند.

 استخر بزرگسالان پارگ بانوان سرزمین موج های آبی مشهد استخر بزرگسالان پارگ بانوان سرزمین موج های آبی مشهد

 

در سمت چپ ورودی به پارک سرزمین موج های آبی مشهد منطقه بازی کودکان که به آکواپلی معروف است با سطل بزرگ آب که به شکل آناناس طراحی گردیده است هر از چند گاهی واژگون مرگردد خودنمایی می کند. اگر کودک خود را به همراه آورده اید این بخش از پارک آبی که خود به مانند یک پارک آبی کوچک می باشد می تواند محل ایده آلی برای فرزند دلبند شما باشد. المانهای به کار رفته در این آکواپلی به قدری جذاب و دیدنی می باشد که مطمئنا توجه کودک شما را به خود جلب می کند. المانهایی مانند خوشه های موز، طوطی، لاک پشت و ...

منطقه بازی کودکان در پارک بانوان سرزمین موج های آبی مشهدمنطقه بازی کودکان در پارک بانوان سرزمین موج های آبی مشهد (تصویر مقداری قدیمی می باشد)

 

اگر در فصول سرد به پارک بانوان سرزمین موجهای آبی مشهد مراجعه نموده باشید هوای مطبوع این پارک توجه شما را به خود جلب می کند. علت این هوای مطبوع گرمایش از کفی است که در کل سطح پارک اجرا شده است. این سیستم علاوه بر اینکه هوای داخل پارک سرزمین موجهای آبی مشهد را برای استفاده مطبوع مرکند به دلیل رطوبت زیاد در سطح پارک های آبی اجازه به رشد قارچ ها و عوامل بیماری زا میکروبی را نمی دهد.

پس از عبور از پل رودخانه در این پارک زیبا می توانید نمای زیبایی از استخر موج منحصر به فرد پارک آبی سرزمین موجهای آبی مشهد را مشاهده نمایید. این استخر موج که با جدید ترین تکنولوژی های روز این صنعت طراحی و ساخته شده است قادر به ایجاد چندین حالت موج مختلف می باشد که پس از صرف وقت و انرژی فراوان متخصصان سرزمین موج های آبی مشهد موفق به تلفیق بسیار مناسب این حالت های موج شده که نتیجه آن تداعی کننده حس استفاده از سواحل دریا را در میهمانان خود ایجاد می کند. کاشی های به کار رفته در کف و دیواره های این استخر موج جلوه خاصی از زیبایی را به این استخر بخشیده است. ترکیب تمام موارد گفته شده به همراه آبشارهای زیبا و سخره های مصنوعی منجر به بوجود آمدن این شاهکار مهندسی و معماری در پارک بانوان سرزمین موجهای آبی مشهد گردیده است. اگر به دلیل استفاده از سرسره های و امکانات این پارک احساس خستگی می نمایید می توانید بر روی تختهایی که در ساحل این استخر زیبا فراهم شده است کمی استراحت کنید و از تماشای تصاویر زیبایی که از تلویزیون بسیار بزرگ نصب شده در بالای تاج استخر موج لذت ببرید. 

یک از جاهایی که می بایست در استفاده از این پارک زیبا مدنظر هر استفاده کننده ای باشد رودخانه بسیار زیبا و خوش ساخت سرزمین موج های آبی مشهد می باشد. این رودخانه که با معماری زیبا در گرداگرد پارک خودنمایی می کند با جت هایی که در محل های خاصی از این رودخانه نصب شده به همراه آب زلال و شفاف خود چشمهای هر بیننده ای را به خود جلب می نماید. لحظاتی را می توانید با آرامش در این رودخانه با قدم زدن و یا سوار بر تیوپ های موجود در آن بگذرانید. حس سواری گرفتن از تیوپ ها، در این رودخانه زیبا را در هیچ جای دیگری نمی توانید تجربه نمایید. اگر دوست دارید از هیجان دوری نمایید و لحظات شادی آوری را به خود هدیه دهید به هیچ عنوان استفاده از رودخانه پارک بانوان سرزمین موجهای آبی مشهد را از دست ندهید.

    نمایی قسمت از رودخانه سرزمین موج های آبی مشهد

 نمایی قسمت از رودخانه سرزمین موج های آبی مشهد

 

در زمان نگارش این مطلب پارک آبی بانوان سرزمین موجهای آبی مشهد دارای دو برج مجزا برای چندین سرسره مختلف می باشد. سرسره هایی که به صورت وسواس گونه ای از بین سازندگان مختلف سرسره های آبی دنیا انتخاب و در محل های مختلفی نصب گردیده است.  در زیر به اختصار سرسره های سرزمین موجهای آبی مشهد پارک بانوان را معرفی می کنیم.

سرسره بومرنگ سرزمین موجهای آبی مشهد:

سرسره بومرنگ ترکیبی از چند سرسره مختلف می باشد. سرسره تویستر، سرسره یو با طولی به اندازه 110 متر و ارتفاع 22 متر باعث می شود که استفاده کنندگان که سوار بر تیوپ 2 نفره هستند با سرعتی نزدیک به 12 متر بر ثانیه به پایین حرکت کنند. رنگ های به کار رفته در سرسره بومرنگ سرزمین موج های آبی و نوع ساخت و ترکیب شدن چندین سرسره با هم احساس بسیار خوشایندی به همراه هیجان فراوان به میهمانان و استفاده کنندگان خود می دهد.

سرسره بومرنگ پارک آبی سرزمین موجهای آبی مشهد

سرسره بومرنگ پارک آبی سرزمین موجهای آبی مشهد

سرسره سفیه پارک بانوان سرزمین موجهای آبی مشهد:

سرسره سفینه که نام لاتین آن SPHERE می باشد یک از سرسره های عالی و به شدت جذاب پارک بانوان می باشد. این سرسره هم مانند سرسره بومرنگ ترکیبی از چند سرسره و المانهای دیگری است که جذاب استفاده از خود را چندین برابر نموده است. سرسره سفینه موج های آبی مشهد که یک سرسره تیوپی می باشد دارای ارتفاع 25 متر و طول 200 متر می باشد که سرعت حرکت تیوپ در آن نزدیک به 10 متر بر ثانیه می باشد. میهمانان پس از شروع استفاده از سرسره صسفینه وارد توپ های بزرگی می شوند که پس از بالا و پایین رفتن از دیواره های این توپ ها به وسیله تیوپ ادامه مسیر را طی می کنند. در طول مسیر در بعضی از نقاط برای بالا رفتن تیوپ از جت های آبی پرقدرتی استفاده شده است. سرسره سفینه با طولی به اندازه 200 متر و این المانها و طراحی ویژه می تواند انتخاب مناسبی برای میهمانان جویای هیجان باشد.

 سرسره سفینه سرزمین موج های آبی مشهد سرسره سفینه سرزمین موج های آبی مشهد

سرسره چاله فضایی تیوپی در پارک بانوان سرزمین موجهای آبی مشهد:

سرسره چاله فضایی تیوپی یا SPACE BOAT یک سرسره بسیار پرطرفدار در این پارک می باشد. این سرسره با ارتفاعی به اندازه 22 متر و طول 220 متر ترکیبی از سرسره فری فال و یک بخش قیف مانند گرد بسیار بزرگ می باشد. سرعت حرکت تیوپ این سرسره که یک سرسره دو نفره می باشد به 9 متر بر ثاینیه در بعضی از نقاط می رسد. همیشه سرسره چاله فضایی در هر پارک آبی جزو سرسره های پر طرفدار و پر هیجان می باشد. استفاده از این سرسره به همراه یک دوست خوب خالی از لطف نمی باشد.

 

 چاله فضایی پارک بانوان سرزمین موج های آبی مشهد چاله فضایی پارک بانوان سرزمین موج های آبی مشهد

 

سرسره سقوط آزاد در پارک بانوان سرزمین موجهای آبی مشهد:

اگر به دنبال آدرنالین زیاد و هیجان بی حد و اندازه در سرزمین موج های آبی مشهد هستید و همچنین اگر آدم پردل و جراتی هستید سرسره سقوط آزاد به ارتفاع 25 متر به طول 80 متر و سرعت متوسط 25 متر بر ثانیه را به هیچ عنوان از دست ندهید. برای استفاده از این سرسره می بایست به طبقه آخر سرسره های سرعتی این پارک بروید. در ابتدا وارد کابین ویژه این سرسره می شوید و پس از شمارش معکوس به یکباره زیر پای شما خالی می شود و سفر ماجراجویانه شما در امتداد سرسره سقوط آزاد سرزمین موجهای آبی مشهد شروع می شود. بقدری هیجان استفاده از سرسره بالاست که احساس می کنید به هیچ عنوان قرار نیست به انتهای این سرسره برسید. به قول معروف اگه جراتشو داری امتحانش کن.

 

 سرسره سقوط آزاد پارک بانوان سرزمین موجهای آبی مشهد سرسره سقوط آزاد پارک بانوان سرزمین موجهای آبی مشهد

 

سرسره کامیکاز پارک بانوان سرزمین موج های آبی مشهد:

سرسره کامیکاز در این پارک یک سرسره یک نفره بدون تیوپ می باشد. طول این سرسره 200 متر و با ارتفاع 22 متری خود باعث سر خوردن شما با سرعت 9 متر بر ثانیه می شود. تمام طول مسیر این سرسره سر پوشیده می باشد به همین دلیل اگر از فضاهای سر بسته نمی ترسید می تواند یک سرسره یک نفره پر هیجان باشد.

 

سرسره کامیکاز پارک بانوان سرزمین موجهای آبی مشهدسرسره کامیکاز پارک بانوان سرزمین موجهای آبی مشهد

 

سرسره کبری در سرزمین موج های آبی مشهد پارک بانوان:

سرسره کبری به دلیل طراحی و نقش مار کبری به این نام معروف شده است. این سرسره که مخصوص نوجوانان می باشد مشابه سرسره بومرنگ با ابعاد کوچکتر می باشد. طول این سرسره به 40 متر و ارتفاع آن 6 متر می باشد. استفاده از این سرسره با تیوپ 2 نفره بوده که سرعت متوسط حرکت در سرسره کبری نزدیک به 7 متر بر ثانیه می باشد. این سرسره تلفیقی از سرسره فری فال و سرسره یو شکل می باشد. اگر سن شما اجازه استفاده از این سرسره را به شما میدهد به هیچ عنوان سر خوردن از این سرسره را ازدست ندهید.

 

 سرسره کبری پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد سرسره کبری پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد

 

مجموعه سرسره های نوجوانان در پارک آبی بانوان سرزمین موج های آبی مشهد:

  این مجموعه سرسره شامل 5 سرسره می باشد که مناسب استفاده میهمانان تا سن نوجوان می باشد. اولین سرسرهای که قصد معرفی آن را در پکیج سرسره ای داریم سرسره سقوط آزاد و یا فری فال این مجموعه می باشد. سرسره سقوط آزاد نوجوانان دارای طول 29 متر و ارتفاع 4.2 متر می باشد. سرعت متوسط سقوط نزدیم 5.2 متر بر ثانیه است. یک سرسره تک نفره و بدون تیوپ می باشد. سرسره بعدی که در این پکیج وجود دارد سرسره پیچشی نوجوانان می باشد طول این سرسره 38 متر و ارتفاع آن 4.2 و سرعت سر خوردن میهمان به طور متوسط 3.8 متر بر ثانیه می باشد. استفاده از سرسره پیچشی پارک بانوان سرزمین موج های آبی مشهد به صورت تک نفره و بدون تیوپ می باشد. و اما سه عدد سرسره دیگر در این مجموعه سرسره ای وجود دارد که به سرسره 3 لاینه و یا Multy Slide معروف می باشد. هر لاین این سرسره به طول 28 متر و ارتفاع 4.2 متر طراحی شده است و سرعت متوسط سر خوردن افراد بر روی این سرسره نزدیک به 5 متر بر ثانیه میرشد. هر لاین این سرسره تک نفره و بدون تیوپ می باشد.

 

مجموعه سرسره های مختص نوجوان های پارک آبی بانوان سرزمین موج های آبی مشهد

مجموعه سرسره های مختص نوجوان های پارک آبی بانوان سرزمین موج های آبی مشهد

 

سرسره فامیلی و یا چهار نفره پارک بانوان سرزمین موجهای آبی مشهد:

 و اما بهترین سرسره در پارک بانوان سرسره فامیلی و یا Family Slide می باشد. این سرسره غول پیکر که در هنگام ورود در سمت چپ شما واقع می شود یک سرسره به ارتفاع 16 متر و طول 180 متر می باشد. اگر به دنبال تجربه یک هیجان دسته جمعی هستید و دوست دارید لحظات مفرهی را در کنار دوستان و یا همراهان خود تجربه کنید ما به شما استفاده از این سرسره را پیشنهاد می دهیم. تیوپ های این سرسره چهار نفره می باشد و سرعت متوسط سرسره در طول این سرسره 5 متر بر ثانیه می باشد.

 

سرسره چهار نفره فمیلی پارک آبی بانوان سرزمین موجهای آبی مشهدسرسره چهار نفره فمیلی پارک آبی بانوان سرزمین موجهای آبی مشهد

 

حمام ترکی و مجموعه ماساژ پارک بانوان سرزمین موج های آبی مشهد:

در انتهای طبقه اول و طبقه کافی شاپ ها مجموعه حمام ترکی و ماساژ پارک بانوان وجود دارد. این حمام که با معماری بسیار زیبا طراحی و ساخته شده است همه روزه در طی شیفت کاری میزبان میهمانان علاقه مند به حمام های سنتی و ترکی می باشد. در مرکز این حمام یک حوضچه بسیار زیبا که با کاشی هایی بسیار زیبایی مزین شده است چشم هر بیننده ای را به خود خیره می نماید. در اطراف این حوضچه چهار تخت دلاکی با سیستم گرمایش داخلی تعبیه شده در آن به چشم می آید. در یک قسمت از این حمام ترکی سکویی قرار گرفته تا میهمانان بتوانند حس نوستالژی حمام های قدیمی را برای خود زنده کنند. علاوه بر امکانات ذکر شده در حمام ترکی پارک بانوان سرزمین موج های آبی مشهد می توان به تعدادی دوش اختصاصی و همچنین اتاق ماساژ این مجموعه اشاره نمود.

 

حمام ترکی بانوان پارک آبی سرزمین موجهای آبی مشهدحمام ترکی بانوان پارک آبی سرزمین موجهای آبی مشهد

 

سونا و جکوزی در پارک بانوان سرزمین موج های آبی مشهد:

در کنار بخش حمام ترکی پارک بانوان سونا و جکوزی وجود دارد. اگر احساس خستگی می کنید هیچ چیزی مانند یک سونای داغ و استخر آب سرد احساس خستگی را از شما دور نمی کند. بخش سونای پارک آبی بانوان سرزمین موجهای آبی مشهد شامل سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، استخر آب سرد و دوش می باشد. معمولا هر کسی که به این پارک سری میزند حتما دقایقی را در مجموعه سونا و جکوزی آن می گذراند.

 

کافی شاپ های پارک آبی بانوان سرزمین موج های آبی مشهد:

در طبقه اول این پارک کافی شاپ های این پارک واقع شده است. این کافی شاپ ها با فراهم آوردن نوشیدنی های سرد و گرم و انواع بستنی و کیک های مختلف پذیرای میهمانان خود می باشند. هیچ چیزی به اندازه یک نوشیدنی خنک در یک پارک آبی به انسان احساس شادی و رضایت را نمی دهد.

رستوران و فست فود پارک آبی بانوان سرزمین موج های آبی مشهد:

اگر از پله های طبقه کافی شاپ ها یک طبقه به سمت بالا حرکت کنید وارد فست فود و رستوران پارک بانوان سرزمین موجهای آبی مشهد می شوید. این رستوران با گنحایش و ظرفیت بالا پذیرای میهمانانی است که پس از بالا و پایین رفتن از پله ها و سرسره ها به ناگاه احساس گرسنگی می کنند. رستوران و فست فود سرزمین موجهای آبی مشهد با نیروی آموزش دیده و با استفاده از مواد اولیه درجه یک و رعایت کامل مسائل بهداشتی با غذاهای خوشمزه پذیرای میهمانان این پارک هستند.

 

اگر در شهر مشهد زندگی می کنید یا به عنوان مسافر به این شهر سفر کرده اید به شما استفاده از این پارک زیبا را توصیه می کنیم. برای مشاهده اطلاعات مربوط به پارک آبی آقایان سرزمین موج های آبی مشهد می توانید این مطلب را بخوانید. و اگر نیاز به اطلاعات دیگر مانند ساعت کار و قیمت و خرید بلیط سرزمین موج های آبی مشهد را دارید لطفا کلیک نمایید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

دیدگاه

دیدگاه