آیپولز
ورود / عضویت
 استخر 15 خرداد مشهد - خرید بلیط آنلاین فقط در آی پولز
 استخر 15 خرداد مشهد - بلیط تخفیف دار استخر 15 خرداد در آی پولز
 جگوزی استخر 15 خرداد مشهد - خرید بلیط ارزان فقط در آی پولز
 رختکن استخر 15 خرداد مشهد - آی پولز ارائه دهنده انواع تخفیف بلیط استخر
 استخر 15 خرداد مشهد - خرید بلیط فقط در آی پولز
 استخر 15 خرداد مشهد - خرید بلیط آنلاین فقط در آی پولز
 استخر 15 خرداد مشهد - بلیط تخفیف دار استخر 15 خرداد در آی پولز
 جگوزی استخر 15 خرداد مشهد - خرید بلیط ارزان فقط در آی پولز
 رختکن استخر 15 خرداد مشهد - آی پولز ارائه دهنده انواع تخفیف بلیط استخر
 استخر 15 خرداد مشهد - خرید بلیط فقط در آی پولز

قیمت خرید بلیط استخر 15 خرداد مشهد

تخفیف:

۱۰ درصد

نوع بلیط:

استخر

ارزش واقعی:

۱۰۰,۰۰۰ تومان

پرداختی شما:

۹۰,۰۰۰ تومان

برای خرید بلیط کلیک کنید

آدرس :

مشهد - بلوار وکیل آباد - بلوار شهید صیاد شیرازی - تقاطع بلوار هشتم شهریور

تلفن :

۰۵۱-۳۸۶۶۰۰۰۷

استخر 15 خرداد مشهد

سانس آقایان استخر 15 خرداد مشهد:

  •  روزهای فرد 17 الی 19:30 
  • روزهای زوج 20 الی 22:30
  • روزهای جمعه از ساعت 20 الی 22:30

سانس بانوان استخر 15 خرداد مشهد:

  •  روزهای زوج از ساعت 10 الی 12 و 13 الی 15:30

 

نکات مهمی که در هنگام خرید بلیط استخر 15 خرداد مشهد می بایست مد نظر شما میهمانان عزیز باشد
  • استخر 15 خرداد مشهد از پذیرش افرادی که نقش و تتو بر روی بدن خود دارند ممانعت به عمل می آورد.

 

سانس آقایان

سانس بانوان

روز
زمان استفاده از بلیط
قیمت بزرگسال
قیمت خردسال

آقایان روزهای فرد ویژه ماه رمضان

1403-01-10 جمعه

۲۰:۰۰

۲۴:۰۰

۱۰۰,۰۰۰ تومان

۹۰,۰۰۰ تومان

-----

آقایان روزهای فرد ویژه ماه رمضان

1403-01-12 یک شنبه

۲۰:۰۰

۲۴:۰۰

۱۰۰,۰۰۰ تومان

۹۰,۰۰۰ تومان

-----

آقایان روزهای فرد ویژه ماه رمضان

1403-01-14 سه شنبه

۲۰:۰۰

۲۴:۰۰

۱۰۰,۰۰۰ تومان

۹۰,۰۰۰ تومان

-----

آقایان روزهای فرد ویژه ماه رمضان

1403-01-16 پنج شنبه

۲۰:۰۰

۲۴:۰۰

۱۰۰,۰۰۰ تومان

۹۰,۰۰۰ تومان

-----

روز
زمان استفاده از بلیط
قیمت بزرگسال
قیمت خردسال

بانوان روزهای زوج ویژه ماه رمضان

1403-01-11 شنبه

۲۰:۰۰

۲۴:۰۰

۱۰۰,۰۰۰ تومان

۹۰,۰۰۰ تومان

-----

بانوان روزهای زوج ویژه ماه رمضان

1403-01-13 دو شنبه

۲۰:۰۰

۲۴:۰۰

۱۰۰,۰۰۰ تومان

۹۰,۰۰۰ تومان

-----

بانوان روزهای زوج ویژه ماه رمضان

1403-01-15 چهارشنبه

۲۰:۰۰

۲۴:۰۰

۱۰۰,۰۰۰ تومان

۹۰,۰۰۰ تومان

-----

استخر های نزدیک
به این مجموعه

نزدیک ترین استخر ها و پارک های آبی اطراف این مجموعه

نقد و بررسی

نقاط ضعف و قوت

شهر مشهد و اقع در استان خراسان رضوی یکی از استان‌های تاریخی و مذهبی ایران محسوب می‌شود. این شهر سالانه میزبان حدود 27 میلیون نفر از مسافران داخلی و خارجی است که برای زیارت و مراسم‌های مذهبی به این مکان سفر می‌کنند. دلیل اصلی این حجم مسافر و گردشگر وجود بارگاه امام رضا(ع) در شهر مشهد است. این شهر به لحاظ فرهنگی هم بسیار غنی است.مشهد یکی از معروف‌ترین شهرهای توریستی ایران باشد. این شهر نه تنها از نظر مذهبی اهمیت دارد، بلکه دارای جاذبه‌های بسیار دیدنی دیگری هم است. به قول معروف سفر به مشهد هم هم زیارت است و هم سیاحت، هم فال است و هم تماشا.

درواقع مشهدیکی ازقطب های پارکهای آبی کشورمیباشدو بهترین استخرهای با سالن  ماساژ در مشهد وجود دارد .وجوداستخرهاوپارک های آبی مختلف دراین شهرمسافران وگردشگران بسیاری رابه این شهرمیکشاند.

یکی ازپارک های سرپوشیده شهر مشهد به نام سرزمین موج‌های آبی یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی ایران است. این پارک آبی می‌تواند یک روز تکرارنشدنی را برای افرادی که عاشق آب و بازی‌های آبی هستند، رقم بزند. این استخر وسیع سرسره‌های هیجان‌انگیز، حمام ترکی، سرسره کودکان، ماساژ، مهدکودک، رستوران، کافه، استخر موج، سونا، جکوزی و… تنها بخشی از امکانات و تفریحات این مجموعه آبی است.

این پارک آبی تفریحی در همه فصول به ویژه تابستان دایر بوده و جشنواره‌ها یا تخفیف‌های قابل‌توجهی دارد. بنابراین اگر می‌خواهید در بهترین زمان ممکن این تفریح آبی را تجربه کنید، تابستان انتخاب بهتری خواهد بود.

مجموعه ورزشی 15 خرداد با مساحت 4228 مترمربع یکی از مجموعه‌های بزرگ در شهر مقدس مشهد می‌باشد.

این مجموعه درسال1387افتتاح گردید.این مجموعه دارای استخربهابعاد25*12به صورت استاندارد میباشد.

سیستم گندزدایی این مجموعه بااستفاده ازکلرمیباشدکه بااستفاده ازفیلترهای شنی آب به صورت تمیزوشفاف تصفیه میشود

این مجموعه زیرمجموعه اداره جانبازان ومعلولین میباشد.

 

استخر کودکان ۱۵ خرداد مشهد

استخر ۱۵ خرداد مشهد یکی از مجهزترین و بهترین استخرهای شهر مشهد به حساب می‌آید که استخر کودکان و استخر بزرگسالان در این مجموعه آبی فوق العاده از یکدیگر جدا می‌باشد که استخر کودکان ۱۵ خرداد مشهد دارای امکانات خوب و مناسبی برای کودکان به حساب می‌آید که می‌توانند ساعات خوشی را در استخر برای خود بسازند. استخر کودکان ۱۵ خرداد مشهد عمق مناسبی را دارا می‌باشد که تمام کودکان در تمام رده‌های سنی می‌توانند از آن استفاده کنند و به راحتی در استخر راه بروند به صورتی که هیچگونه خطری برای آنها وجود نداشته باشد.

استخر کودکان ۱۵ خرداد مشهد دارای تخته‌های شنا و همینطور وسیله‌های بازی مانند سطل و آب‌پاش‌ها و فواره‌هایی می‌باشد که کودکان می‌توانند با استفاده از آنها سرگرم شوند و مشغول به بازی بشوند. والدین کودکان می‌توانند فرزندان خود را در بخش مخصوص کودکان بگذارند و خودشان از دیگر بخش‌های استخر مانند استخر بزرگسالان و سونا و جکوزی استفاده کنند و لذت ببرند. در بخش کودکان و در تمامی بخش‌های استخر ۱۵ خرداد مشهد غریق نجاتهایی وجود دارد که مراقب مراجعین هستند و در صورت به وجود آمدن هر مشکلی می‌توانند به آنها کمک کنند تا هیچگونه خطری آنها را تهدید نکند.

 

استخر بزرگسال ۱۵ خرداد مشهد

استخر ۱۵ خرداد مشهد جزو بهترین استخرهای این شهر به حساب می‌آید و توانسته است با کیفیت آب بسیار بالا و بهداشت فوق العاده خود توجه بسیاری از ورزشکاران و مراجعین را به سمت خود جلب کند.استخر بزرگسالان مشهد دارای عمق‌های متفاوتی می‌باشد که بخش‌های عمیق آن برای شیرجه زدن و شناگرهای حرفه‌ای مناسب می‌باشد و عمق‌های متوسط و بخش کم عمق آن برای افرادی می‌باشد که می‌خواهند در آب راه بروند و یا به طور کامل شنا کردن را بلد نیستند.

استخر مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد جز یکی از تمیزترین و پاکیزه‌ترین استخرهای شهر مشهد به حساب می‌آید و سیستم گند زدایی این مجموعه با استفاده از کلر می‌باشد و با استفاده از فیلترهای شنی،  آب به صورت تمیز و شفاف تصفیه می‌شود. به همین دلیل دیگر نیاز نیست تا شما نگران بیماری‌هایی باشید که از طریق آب استخر ها انتقال پیدا می‌کند زیرا در این استخر به صورت کامل بهداشت رعایت می‌شود.

در بخش بزرگسالان استخر ۱۵ خرداد مشهد تخته‌هایی برای افراد مبتدی وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانند در بخش‌های نسبتاً عمیق با کمک دیگر افراد شنا کنند. در قسمت بزرگسالان نیز مانند قسمت کودکان غریق نجات‌هایی حضور دارند که مراقب شما هستند و در هنگامی که برای هر یک از افراد مشکلی به وجود بیاید به سرعت به آنها کمک می‌کنند. قسمت بزرگسالان استخر ۱۵ خرداد نزدیک بخش کودکان می‌باشد و والدین می‌توانند مراقب حرکات فرزندانشان باشند و خودشان نیز از آنها مراقبت کنند.

 

سونا بخار ۱۵ خرداد مشهد

سانا بخار یک اتاق با فضای نسبتاً مناسب و بزرگ می‌باشد که حجم بسیار زیادی از آن را بخار پوشانده است و گرمای بسیار زیادی را دارد. سیستم گرمایش و تولید بخار این اتاق در استخر ۱۵ خرداد مشهد با استفاده از دستگاه‌های به روز و پیشرفت انجام می‌شود که طبق استانداردهای روز جهان ساخته شده است که حجم بخارها به طور مناسب و گرمای اتاق به اندازه کافی تولید می‌شود.

سونا بخار فواید بسیار زیادی را برای بدن دارا می‌باشد و می‌تواند سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کند. سونا بخار برای از بین بردن دردهای عضلانی و درد مفاصل بسیار مفید می‌باشد و بسیاری از پزشکان برای بهبود بیماری‌هایی مانند آرتروز و گرفتگی عضلات استفاده از سونا بخار را به بیماران خود پیشنهاد می‌کنند.

علاوه بر آن سونا بخار برای دور کردن استرس و اضطراب و به دست آوردن آرامش بسیار مناسب می‌باشد و می‌تواند سیستم عصبی بدن شما را تقویت کند. به شما پیشنهاد می‌شود تا اگر دغدغه‌های ذهنی شما بسیار زیاد شده است و شما را آزار می‌دهد حتماً به سونا بخار مراجعه کنید تا بتوانید تمام استرس و مشکلات را برای ساعاتی از خود دور کنید و ذهن خود را آزاد سازید.

 

سونا خشک ۱۵ خرداد مشهد

استخر ۱۵ خرداد مشهد بخش بسیار مناسب و نسبتاً بزرگی را مانند سونا بخار برای سونا خشک هم در نظر گرفته است که سیستم گرمایش آن با استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته انجام می‌شود‌. سونا خشک همانطور که از اسمش پیداست نیازی به دستگاه‌هایی برای تامین رطوبت و بخار ندارد و اتاقی می‌باشد که تنها گرما در آن تا حد بسیار زیادی بالا است.

سونا خشک هم مانند سونا بخار دارای فواید و مزایای بسیار زیادی برای بدن می‌باشد. افرادی که قصد دارند چربی سوزی زیادی را انجام دهند و لاغر شوند می‌توانند با استفاده از سونا خشک تا حد قابل توجهی چربی سوزی کنند و به لاغری خود کمک کنند.

علاوه بر مواردی که گفته شد سونا خشک سبب تعریق بسیار زیاد و باز شدن منافذ پوست می‌شود که این مورد برای خارج شدن سموم بدن و آلودگی‌ها بسیار مناسب می‌باشد و می‌تواند سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کند. سونا خشک برای پوست نیز بسیار مفید می‌باشد و می‌تواند لایه‌ها و پوسته‌های مرده روی پوست بدن و پوست صورت شما را از بین ببرد و پوست شما را بسیار شفاف و تمیز کند.

 

جکوزی ۱۵ خرداد مشهد

یکی دیگر از مهمترین بخش‌های هر استخر که مورد توجه تمامی مراجعین قرار می‌گیرد جکوزی می‌باشد. استخر ۱۵ خرداد مشهد دارای یکی از بهترین جکوزی‌ها در میان تمام استخرهای این شهر می‌باشد که یک محیط بسیار مناسب و بهداشتی و تمیز برای آن در نظر گرفته شده است و سیستم پمپاژ آب و گرم کردن آب آن با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و به روز جهان انجام می‌شود.

یکی از مهمترین فواید جکوزی برای بدن پمپاژ خون در بدن می‌باشد زیرا در جکوزی آب گرم با فشار زیاد به بدن شما برخورد می‌کند که این مورد سبب گردش خون و پمپاژ آن در بدن شما می‌شود و می‌تواند خاصیت‌ها و فواید بسیار زیادی را برای بدن شما داشته باشد.

برخورد آب داغ با فشار بالا به بدن شما می‌تواند در از بین بردن درد مفاصل و عضلات و گرفتگی رگ‌ها و عضلات به شدت کمک کننده و مفید باشد و سبب بهبود یافتن سریع‌تر شما بشود. علاوه بر آن استفاده از جکوزی می‌تواند برای شما بسیار آرامش بخش باشد و استرس و اضطراب را از شما دور کند.

 

ماساژ ۱۵ خرداد مشهد

استخر ۱۵ خرداد مشهد دارای یک سالن ماساژ بسیار بزرگ و با تجهیزات عالی و فوق العاده می‌باشد که جز بهترین سالن‌های ماساژ این شهر در میان تمام استخرها به حساب می‌آید. سالن ماساژ ۱۵ خرداد مشهد دارای ماساژورهای بسیار حرفه‌ای و متخصص در این زمینه می‌باشد که می‌توانند انواع خدمات ماساژ مانند ماساژ درمانی برای گرفتگی رگ و عضلات و همینطور انجام انواع ماساژ‌ها مانند ماساژ تایلندی و سوئدی را برای شما انجام دهند.

همانطور که می‌دانید ماساژ مانند یک پمپاژ خون قوی در بدن عمل می‌کند به همین دلیل است که بسیاری از پزشکان برای درمان برخی بیماری‌ها مانند آرتروز و پادرد و کمردرد و گرفتگی گردن و بسیاری از موارد دیگر انجام ماساژ درمانی را به بیماران خود تجویز می‌کنند.

سالن ماساژ استخر ۱۵ خرداد مشهد بسیار تمیز و پاکیزه می‌باشد و بهداشت در آن به صورت کامل رعایت می‌شود به طوری که نیاز نیست شما نگران هیچگونه بیماری باشید زیرا برای تمام تخت‌های ماساژ کاورها و روکش‌های یکبار مصرف در نظر گرفته شده است که برای هر فرد تعویض می‌شود. علاوه بر آن محیط سالن ماساژ به طور دائم در حال تمیز شدن و ضدعفونی شدن می‌باشد.

 

حمام ترکی ۱۵ خرداد مشهد

یکی دیگر از بهترین بخش‌های هر استخر حمام ترکی می‌باشد که جز قدیمی‌ترین سنت‌های مردم کشور ترکیه می‌باشد که به کشورهای دیگر مانند کشور ایران راه پیدا کرده است و در اکثر استخرها حمام ترکی وجود دارد. حمام ترکی یک اتاق بسیار گرم با درصد رطوبت و بخار بسیار بالا می‌باشد که این بخار و گرما در قسمت‌های بالایی حمام یعنی سمت سقف بسیار بیشتر می‌باشد و سمت کف حمام گرما و رطوبت کمتر است.

در حمام ترکی انواع ماساژها نیز انجام می‌شود و یک محیط بسیار فوق العاده برای ریلکس کردن و دور کردن استرس و اضطراب از خود می‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از حمام ترکی ساعاتی بسیار لذت بخش و آرامش بخش را برای خود به ارمغان بیاورید و تمام دردها و مشکلات مانند درد عضلات و درد مفاصل و بسیاری از موارد دیگر را از خود دور کنید.

استخر ۱۵ خرداد مشهد یکی از بهترین و پاکیزه‌ترین حمام‌های ترکی را دارا می‌باشد که شما می‌توانید با استفاده از آن ساعاتی بسیار خوش را برای خود به ارمغان بیاورید.

 

قیمت فست فود و کافی شاپ  ۱۵ خرداد مشهد

قیمت انواع فست فود و خوراکی‌ها در استخر ۱۵ خرداد مشهد متغیر می‌باشد و به چیزی که شما سفارش می‌دهید بستگی دارد اما به طور کلی باید گفت که قیمت فست فود و انواع غذاها و نوشیدنی‌ها در استخر ۱۵ خرداد مشهد متوسط می‌باشد و قیمت مناسبی را دارد. شما می‌توانید در هنگام استفاده کردن از استخر و یا سونا و جکوزی به رستوران و کافی شاپ استخر ۱۵ خرداد مشهد مراجعه کنید و انواع غذاهای سرد و گرم و نوشیدنی‌های مختلف را میل کنید.

 

شما می‌‌توانید با خرید بلیط استخر مجموعه ورزشی پانزده خرداد با تخفیف ویژه از وب سایت آی پولز اوقات خوشی را سپری نمایید.

استخر 15 خرداد مشهد از بهترین استخرهای مشهد است و توانسته است با کیفیت آب فوق العاده، نظر همه را به خود جلب کند.

آدرس استخر 15 خرداد مشهد: بلوار وکیل آباد - بلوار  شهید صیاد شیرازی - تقاطع  بلوار هشتم شهریور

از جمله امکانات استخر 15 خرداد مشهد می توان به: استخر بزرگسالان، استخر کودکان، حوضچه آب سرد، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، اتاق ماساژ، حمام ترکی، سالن بدنسازی، سیستم تهویه مطلوب، فروشگاه لوازم ورزشی، بوفه، جای پارک آسان و ... اشاره کرد.

سیستم تصفیه آب استخر پانزده خرداد توسط کلر می‌باشد.

آی پولز لحظات خوشی را برای شما آرزومند است.



امکانات استخر
checkbox

استخر بزرگسالان

checkbox

سونای بخار

checkbox

سونای خشک

checkbox

جکوزی

checkbox

حوضچه آب سرد

checkbox

بوفه

checkbox

پارکینگ

دیدگاهتان را ثبت کنید


لطفا جهت ثبت نظر اگر عضو سایت نیستید عضو شوید و یا وارد سایت شوید :

ورود / عضویت

احسان قادری

۴ سال پیش

سلام و عرض ادب<br /> خدا قوت سایت بسیار مفیدی است<br /> زمان طولانی است که منتظر ارائه بلیط برای استخر 15 خرداد هستیم<br /> استخر بسیار تمیز با پرسنل مودبی است<br /> لطفا سریع تر امکان خرید فراهم بفرمایید

واحد پشتیبانی

۴ سال پیش

با سلام خدمت شما همراه گرامی، به اطلاع می‌رساند امکان خرید بلیط استخر 15 خرداد فراهم گردید، از اینکه با اعلام نقطه نظرات خود ما را در بهبود ارائه خدمات، کمک و یاری می‌فرمایید سپاس گزاریم.