آیپولز
ورود / عضویت

1 سال پیش

13,153 بازدید

زمان مطالعه :2 دقیقه


رستوران و فست فود موجهای آبی مشهد

 

رستوران پارک آقایان سرزمین موجهای آبی مشهدرستوران پارک آقایان سرزمین موجهای آبی مشهد

 

 

میمانان در پارک های آبی به دلیل وسعت زیاد آن ها نسبت به مراکز دیگر گاها مسافتهای طولانی را پیاده روی می کنند و در برخی از مواقع مجبور به طی نمودن پله های زیادی می شوند. بنابراین یکی از امکاناتی که در این مجموعه ها به شدت مورد نیاز می باشد رستوران ها و فست فودها می باشند. یکی از مواردی که در هنگام مراجعه به پارک سرزمین موجهای آبی مشهد می بایست مد نظر داشته باشید این است که امکان به همراه آوردن تنقلات و مواد غذایی به دلیل مسائل بهداشتی به داخل پارک ممنوع میسر نمی باشد. به دلیل موارد گفته شده در پارک های آقایان و بانوان رستوران و فست فود هایی ساخته شده و آماده ارائه خدمات به میهمانان خود می باشند. 

 

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام مراحعه به پارک آبی موجهای آبی مشهد می بایست بدان دقت شود عدم امکان ارائه پول نقد در هنگام استفاده از رستوران و فروشگاههای داخلی آن می باشد. برای این منظور می بایست پس از شارژ کیف پول موقت خود که در هنگام خرید بلیط به هر نفر اختصاص داده می شود، به این فروشگاهها مراجعه و از خدمات آنها استفاده نمود.

 

چه غذاهایی در رستوران و فست فود موجهای آبی ارائه می گردد؟

در حال حاضر غذاهایی که در این بخش ارائه می شود به صورت غذاهای فرنگی و فست فودی هستند. غذاهایی مانند انواع پیتزا، برگرها، ساندویچ ها، مرغ سوخاری، سیب زمینی، و انواع نوشیدنی های مختلف. یکی از نکات مهمی که باعث تمایز این فست فودها با دیگر فست فودهای مراکز دگر می شود این است که برای تهیه این غذاها از مواد اولیه تازه از برندهای معتبر و تجهیزات استفاده شده در این رستوران ها از بهترین های این صنعت می باشند.

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام مراجعه به هر رستورانی توسط مراجعه کنندگان آن مورد توجه قرار می گیرد نظافت و رعایت بهداشت این مجموعه ها می باشد. به دلیل چک نمودن روزانه توسط مسئولین بهداشتی و مدیران مجموعه از رستوران های این پارک آبی، میهمانان سرزمین موج های آبی چه آقا و چه خانم می توانند با خیالی آسوده از سالم بودن و بهداشتی بودن محصولات ارائه شده در این رستوران ها، از خوردن غذاهای خوشمزه آن لذت ببرند.

برای خرید بلیط تخفیف دار و اطلاعات تکمیلی سرزمین موجهای آبی مشهد کلیک کنید. 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

دیدگاه

دیدگاه