آیپولز
ورود / عضویت

1 سال پیش

897 بازدید

زمان مطالعه :2 دقیقه


آیا پارک آبی آقایان سرزمین موج های آبی مشهد روباز است؟

 

 نمای هوایی از سرزمین موج های آبی مشهد پارک آقایانسرزمین موج های آبی مشهد پارک آقایان

 

یکی از سوالاتی که همیشه از ما پرسیده می شود این است که آیا سرزمین موج های آبی مشهد یک پارک روباز است یا سرپوشیده؟ ما قصد داریم در این مطلب به این موضوع بپردازیم.  همانطویری که می دانید سرزمین موج های آبی در شهر مشهد ساخته شده است و شهر مشهد دارای آب و هوای چهارفصل می باشد. سازندگان این پارک از همان ابتدا به دنبال پارکی بودند که بتوانند در کل ایام سال به میهمانان خود سرویس دهی نمایند. در نتیجه امکان ساخت پارک به صورت سرباز مقدور نبود زیرا در برخی از روزهای سال دمای شهر مشهد به زیر صفر هم می رسد.

بعد از پاندمی بیماری کرونا، فعالیت مجموعه های آبی منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی گردید. یکی از این موارد که کمک شایانی به فعالیت  این مجموعه ها در این دوران نمود سرباز بودن پارک ها و استخر ها بود. مدیران سرزمین موج های آبی مشهد با توجه به سرپوشیده بودن مجموعه به این فکر افتادند که آیا می توان در فصولی که امکان فعالیت به صورت روباز می باشد با بردشتن سقف مجموعه به فعالیت خود ادامه دهند؟ پس از بررسی های اولیه موفق شدند قسمتی از سقف مجموعه را بردارند که این امر موجب اخذ مجوزهای لازم جهت فعالیت در دوران کرونا به همراه رعایت دیگر پروتکل های بهداشتی در فصل های گرم سال گردید.

 

 نمایی از سقف موج های آبی مشهد که برداشته شده است نمایی از سقف موج های آبی مشهد که برداشته شده است

 

این موضوع باعث استقبال میهمانان آقا از سرزمین موج های آبی مشهد گردید. به همین دلیل مدیریت مجموعه را بر آن داشت که پس از این پاندمی نیز در فصول گرم سال بویژه تابستان اقدام به برداشتن سقف مجموعه نمایند. اگر به دنبال یک مجموعه سرباز میگردید تا لذت استفاده از سرسره ها و استخر ها را در فصل گرما زیر نور خورشید تجربه نمایید ما به شما استفاده از سرزمین موج های آبی مشهد را در تابستان پیشنهاد می کنیم. 

 

برای خرید بلیط تخفیف دار و اطلاعات تکمیلی سرزمین موج های آبی مشهد کلیک کنید. 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

دیدگاه

دیدگاه