آیپولز
ورود / عضویت

1 سال پیش

7,959 بازدید

زمان مطالعه :5 دقیقه


آیا برای استفاده از امکانات داخلی سرزمین موج های آبی مشهد باید هزینه اضافی پرداخت نمود؟

 

 تصویری از رودخانه و سرسره چرخشی سرزمین موج های آبی مشهد

 

سوالی که به دفعات از ما پرسیده می شود این است که که آیا برای استفاده از امکانات، بازی ها و جاذبه های داخل پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد می بایست هزینه اضافی پرداخت نمود و یا خیر؟ ما در این مطلب قصد داریم تا به این موضوع بپردازیم تا مراجعه کنندگان و استفاده کنندگان از این پارک با برنامه ریزی قبلی بتوانند یک روز بیاد ماندنی را در سرزمین موج های آبی مشهد تجربه نمایند.

همانطور که می دانید برای استفاده از پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد شما در ابتدا می بایست اقدام به خرید بلیط ورودی نماییدکه در ابتدا شما هزینه ای را بابت این موضوع پرداخت می کنید. حال سوالی که به ذهن هر میهمانی می تواند خطور نماید این است که آیا همین مقدار هزینه برای استفاده از امکانات داخلی این پارک کفایت می نماید و یا اینکه برای استفاده از هر امکاناتی می بایست هزینه ای را جدا از ورودی پرداخت نمود؟ 

شاید به طور صریح نتوان پاسخی به این پرسش داد. موج های آبی مشهد دارای امکانات متنوعی است و به تبع آن خدمات مختلفی در مجموعه خود به میهمانانش ارائه می دهد. خدماتی مانند استفاده از سرسره های مختلف، استخر موج، استخر بزرگسالان، حمام ترکی، ماساژ، سونا، رستوران، کافی شاپ های مختلف، عکاسی و ...

چه امکاناتی و خدماتی در سرزمین موج های آبی مشهد نیازی به پرداخت هزینه به غیر ار بلیط ورودی ندارند؟

با توجه به امکانات و مطالبی که در بالا بیان شد جوابی که می شود برای این موضوع بیان نمود این است که بعضی از امکانات شامل پرداخت اضافی نمی باشد و با همان هزینه ای که برای بلیط ورودی پرداخت نموده اید می توانید از آنها استفاده نمایید. از امکاناتی که استفاده از آنها شامل هزینه اضافی نمی باشد می توان به انواع سرسره ها، استخر ها، رودخانه، سونا و جکوزی اشاره نمود.

چه امکاناتی و خدماتی در سرزمین موج های آبی مشهد شامل هزینه اضافی می شوند؟

موج های آبی مشهد دارای رستوران و چندین کافی شاپ و فروشگاه ورزشی می باشد که برای استفاده از آنها می بایست هزینه ای را بنا به میزان درخواست خود پرداخت نمایید. یکی از امکانات و خدماتی که در هر دو پارک آقایان و بانوان سرزمین موج های آبی ارائه می شود حمام ترکی و ماساژ این مجموعه می باشد. جهت استفاده از حمام ترکی سرزمین موج های آبی مشهد که یکی از بزرگترین و زیباترین حمام ترکی های ساخته شده در کشور می باشد می بایست هزینه اضافی پرداخت نمایید. اگر قصد دارید خاطرات حضور خود را در سرزمین موج های آبی جاودانه سازید می توانید از واحد عکاسی مستقر در پارک آقایان سرزمین موج های آبی مشهد با پرداخت هزینه اضافی استفاده نمایید.

 

برای خرید بلیط تخفیف دار و اطلاعات تکمیلی سرزمین موجهای آبی مشهد کلیک کنید. 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

دیدگاه

دیدگاه